CANVI GENERACIONAL AL PLA MARCELL

QUINS SÓN ELS HÀBITS DELS ADOLESCENTS DE 1er A 4t D’ESO ?

 

Aquests dies a classe, hem estat preparant un formulari per als alumnes de 1er, 2n, 3er i 4t d’ESO. Les preguntes estaven relacionades amb els seus hàbits, amb temes de l’institut i temes socials. L’objectiu era v

eure els canvis que anem fent cada any els adolescents a l’institut.            

Així doncs, hem obtingut més de 175 respostes de tot l’alumnat. Tot plegat ens ha servit per observa

r un gran canvi al llarg dels diferents anys.

 

QUI HA CONTESTAT?

Pot semblar que no és rellevant la informació de quins cursos i quines classes han contestat més, però això també pot servir per a veure quins són els cursos que fan més cas al que els  diuen, i quins són els cursos que es comprometen més i quins menys.

 

En el gràfic podem veure com els cursos que més responen, miren els mails i són més receptius, són els cursos dels més petits

 

QUIN CURS HA REALITZAT MÉS EL FORMULARI ?

 

1er d’ESO amb 52 votants omple el 30,2% del cercle.

 

2n d’ESO amb 53 votants omple el 30,8% del cercle.

 

3er d’ESO amb 45 votants omple el 26,2% del cercle.

 

4t d’ESO amb 22 votants omple el 12,8% del cercle.

 

ÀMBITS:

Vam veure que els àmbits socials en les quatre diferents generacions al Pla Marcell canvien molt depenen del curs en el que es troba l’alumne, hem pogut veure que a primer els nens tenen més restriccions

els pares els controlen més, ja que són més petits. A mida que es van fent grans, no tenen tantes restriccions degut a la confiança dels pares en ells.

 

Tant nens de primer com de segon, no solen sortir pel carrer amb els amics a la tarda, i si ho fan tenen moltes normes amb arribar a casa en una hora puntualment, com ara fins a les 20:00 pm com a màxim. 

En canvi els de tercer i quart solen sortir fins més tard i més constantment, solen estar amb els amics fins a hores com ara 21 o 22 pm, i òbviament aquests dies no més, pel tema del toc de queda.

0
Wordpress Social Share Plugin powered by Ultimatelysocial